Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce. Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Akceptuję

FAQ

Często zadawane pytania

Na stronie FAQ (Frequently Asked Questions) zebraliśmy najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami. Warto spróbować rozwiązać problem korzystając z FAQ zanim zostanie wysłane zgłoszenie do Działu Technicznego.

Ważne informacje

Przed zgłoszeniem uwag do programów SPECBUD prosimy o wykonanie bezpłatnej aktualizacji posiadanych wersji programów, którą można uruchomić na dwa sposoby:

  • w każdym programie w menu górnym opcja Pomoc > Sprawdź aktualizację (dotyczy programów z SPECBUD 10, 11, 12 i 14),
  • w programie Ustawienia programów SPECBUD dostępnym np. w Starterze programów SPECBUD w zakładce Dodatki > Narzędzia administracyjne > Aktualizacja programów SPECBUD.

Wszelkie uwagi/pytania do programów najlepiej przesyłać:

  • bezpośrednio z programów - za pomocą modułu Zgłoś problem (dotyczy tylko programów z SPECBUD 11, 12 i 14). Można go uruchomić:
    • w menu górnym każdego z programów w Pomoc > Zgłoś problem lub
    • w programie Starter programów SPECBUD wybierając zakładkę Dodatki > Narzędzia administracyjne > Zgłoszenie problemu,
  • bezpośrednio ze strony internetowej - za pomocą formularza kontaktu z Działem Technicznym.


Zakup programów

Pytania związane z zakupem programów SPECBUD +

Programy SPECBUD dla studentów +

Certyfikat legalności oprogramowania SPECBUD +

Instalacja i uruchamianie programów

Problem z uruchomieniem programów +

Aktualizacja sterownika klucza HASP +

Najczęściej występującymi problemami związanymi z działaniem klucza zabezpieczającego HASP są: brak sterownika lub nieaktualna wersja sterownika tego klucza.

W takich przypadkach należy zainstalować najnowszy sterownik stosując poniższą instrukcję:

  1. Wypiąć klucz zabezpieczający z portu USB w komputerze.
  2. Wyłączyć tymczasowo program antywirusowy (jeśli jest włączony na komputerze).
  3. Pobrać i rozpakować pliki sterownika (plik ZIP)
  4. Uruchomić plik uninstall.bat w celu odinstalowania poprzedniego (starego lub uszkodzonego) sterownika.
  5. Zrestartować komputer.
  6. Uruchomić plik install.bat w celu zainstalowania nowego sterownika.
  7. Wpiąć klucz zabezpieczający do gniazda USB.

UWAGA: W przypadku problemów z kluczem sieciowym NetHASP prosimy o kontakt z Działem technicznym SPECBUD.

UWAGA: Najnowsze sterowniki klucza można także pobrać ze strony producenta kluczy: Link do strony.

Wystąpienie konfliktu z programem antywirusowym +

Dwie instalacje programów SPECBUD na jednym komputerze +

Korzystanie z programów

Bezpłatna aktualizacja programów SPECBUD +

Program wyświetla komunikat 'Nie znaleziono biblioteki Ewdlib.dll' +